Dennis van Drongelen – Johnson Controls

“Pager Services is een prettige partner. Korte lijntjes, voortvarend, eerlijk en betrouwbaar.”

 

Dennis van Drongelen is bij Johnson Controls verantwoordelijk voor persoonlijke beveiliging en veiligheidsoplossingen met betrekking tot healthcare. Een specifiek vakgebied waar op dit moment een enorme behoefte is aan nieuwe en slimme oplossingen.
“Onze relaties (vaak grote instellingen als GGZ, academisch ziekenhuis e.a.) inventariseren in de meeste gevallen zelf de behoefte. Ze zoeken naar de meest geschikte oplossing en naar partijen die daarin iets kunnen betekenen. Wij, op onze beurt, komen op basis van de vraag met een totaaloplossing in advies en zoeken met onze leveranciers naar het meest geschikte systeem of product. Afhankelijk van de gestelde norm wordt gekozen voor pagers of voor smart-devices.

Wij werken nauw samen met Pager Services en hebben daarmee toegang tot de knowhow vanuit de developers zelf. Wij benoemen Pager Services in onze tenders ook echt als fabrikant. Als we met een relatie aan tafel gaan, kunnen zij ons ondersteunen met specifieke technische uitleg of een demonstratie. Onze klanten waarderen dat. En vergeet niet: het zijn vaak complexe vraagstukken, grote investeringen en langlopende trajecten. Dan geeft commitment vanuit de fabrikant nét dat extra stukje vertrouwen. Zij hebben immers invloed op het technische proces wanneer het gaat over specifieke tweaks of eventuele aanvullingen op een bepaald systeem. Daarnaast neemt Pager Services haar verantwoordelijkheid wanneer het gaat om service en onderhoud.
Een fabrikant die verder weg zit en met een agent of accountmanager werkt heeft het vaak wat moeilijker met het aanleveren en communiceren van bepaalde zaken.

Voor mij is Pager Services een oude bekende. Ik werk al erg lang samen met Piet Schueler. We communiceren makkelijk en vertrouwen op elkaar. Ook als er uitdagingen zijn en de druk hoog is, we komen er altijd samen uit. Pager Services is een prettige partner. Korte lijntjes, voortvarend, eerlijk en betrouwbaar. Ook de reparatietrajecten lopen over het algemeen vrij soepel. Dat gaat veelal buiten ons om. Zij kennen onze relaties, specifieke problemen en/of uitdagingen. We laten het graag aan ze over. Puur op basis van vertrouwen.

In de markt werkt men vaak lang met een bepaalde oplossing. Vandaar ook dat er bij veel van onze klanten de kennis ervan in huis is. Maar we zien ook dat nieuwe mensen, nieuwe oplossingen meenemen en dat de kijk op het product verandert. De klassieke pager staat daarmee onder druk. We krijgen reeds langer vragen over de mogelijkheden in gebruik met mobiele netwerken en wifi. Wat dat betreft komt Stellar op een subliem moment. Er is veel belangstelling voor. We kunnen hiermee eindelijk een antwoord geven op de meest gestelde vragen. We juichen het toe en gaan dit zeker meenemen in onze oplossingen. Ik zie daarbij zeker ook nieuwe toepassingen. Als je out-of-the-box gaat denken, zijn er legio mogelijkheden denkbaar. Denk aan alle mogelijke situaties waarbij personen of objecten niet direct binnen de bakens hoeven zijn.

Wij lopen hier intern al warm voor hybrid paging en vertalen dat naar toepassingen bij onze relaties. We worden via Pager Services voorzien van de juiste informatie en datasheets, op een specifieke relatie uitgewerkt. Deze zijn inzetbaar richting techneuten maar ook naar de (commerciële) besluitvormers die inzichten willen in bijvoorbeeld de werking, functionaliteiten, user-interface en inzetbaarheid.

Pager Services bewijst eens te meer de aangewezen partner te zijn voor een product wat zich in het verleden en vandaag bewezen heeft. En belangrijk, mogelijkheden biedt voor de toekomst. Op een manier die te combineren is met bestaande systemen óf volledig stand alone. Ik ben er klaar voor!